Kultura korporacyjna, która może być uznana jako wyraz identyfikacji firmy, zdobywa coraz to większą popularność. Główną przyczyną tego jest wpływ na wydajność firmy i wzajemne relacje pomiędzy pracownikami i klientami. Przyczynia się ona również do zwiększenia identyfikacji firmy i nawiązania kontaktów z innymi firmami i organizacjami. W chwili obecnej firmy tureckie zajmujące się produkcją gotowych wyrobów odzieżowych są gotowe do współzawodnictwa zarówno na rynku wewnętrznym i zagranicznym, jak i do zapewnienia oczekiwań klientów w sprawach jakości, ceny i czasu dostawy. W pracy zbadano zależność pomiędzy kulturą korporacyjną a wydajnością operacyjną odzieżowego przemysłu wyrobów gotowych. Dane uzyskane z badań były opracowane statystycznie.

 

 

 

" />
Gdzie jesteśmy: Strona głównaRok 2011Numer (89) → Artykuł:
AAA     ENG | POL

Badanie efektów kultury korporacyjnej na wydajność operacyjną przemysłu tureckiego gotowych wyrobów odzieżowych899.1318844899

General problems of the fibre and textile industries

Autorzy:

Download... PDF
Pełen tekst (ang.)

Abstrakt:

Kultura korporacyjna, która może być uznana jako wyraz identyfikacji firmy, zdobywa coraz to większą popularność. Główną przyczyną tego jest wpływ na wydajność firmy i wzajemne relacje pomiędzy pracownikami i klientami. Przyczynia się ona również do zwiększenia identyfikacji firmy i nawiązania kontaktów z innymi firmami i organizacjami. W chwili obecnej firmy tureckie zajmujące się produkcją gotowych wyrobów odzieżowych są gotowe do współzawodnictwa zarówno na rynku wewnętrznym i zagranicznym, jak i do zapewnienia oczekiwań klientów w sprawach jakości, ceny i czasu dostawy. W pracy zbadano zależność pomiędzy kulturą korporacyjną a wydajnością operacyjną odzieżowego przemysłu wyrobów gotowych. Dane uzyskane z badań były opracowane statystycznie.

 

 

 

Tagi: culture, corporate culture, productivity, ready to wear industry.

Cytowanie: Dal V., Öz Ceviz N.; Research into the Effect of Corporate Culture on Operational Efficiency in the Turkish Ready to Wear Industry. FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe 2011, Vol. 19, No. 6 (89) pp. 12-16.

Opublikowano w numerze nr 6 (89) / 2011, strony 12–16.

KONTAKT:

FIBRES & TEXTILES
in Eastern Europe
ul. Skłodowskiej-Curie 19/27,
90-570 Łódź, Poland
e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl
ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl
Wydarzenia:

Redakcja
FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27, 90-570 Łódź e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl; ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl


Redaktor naczelny Dariusz Wawro, Kierownik Redakcji Janusz Kazimierczak, Korektor j. ang. Geoffrey Large, Asystent redaktora Anna Wahl, Wydawca Łukasiewicz-ŁIT

facebook