Gdzie jesteśmy: Strona głównaRok 2007Numer (62) → Artykuł:
AAA     ENG | POL

Analiza potrzeb związanych z innowacyjnością polskich producentów odzieży ochronnej

General problems of the fibre and textile industries

Autor:

  • Koszewska Małgorzata
    Institute of World Economy and Textile Marketing, Technical Universty of Lodz, Łódź, Poland

Download... PDF
Pełen tekst (ang.)

Abstrakt:

Przyjmuje się, że innowacyjność jest dla firm podstawowym warunkiem wstępnym w celu uzyskania i podtrzymania zrównoważonej konkurencyjności na rynku światowym. Na podstawie analizy kwestionariuszy uzyskanych podczas przeprowadzonych wywiadów, określono potrzeby związane z innowacyjnością polskich producentów odzieży ochronnej. Identyfikacja głównych potrzeb i poziomu kompetencji firm w poszczególnych obszarach może określić nisze produkcyjne, to znaczy obszary, w których kompetencje i zdolności pokrywają się z potrzebami. Bardzo ważnym wynikiem badań było uwypuklenie nadzwyczaj pozytywnego wpływu innowacyjności firm na ich konkurencyjność.

Tagi: protective clothing, innovativeness, competitiveness.

Opublikowano w numerze nr 3 (62) / 2007, strony 10–13.

KONTAKT:

FIBRES & TEXTILES
in Eastern Europe
ul. Skłodowskiej-Curie 19/27,
90-570 Łódź, Poland
tel. (48-42) 638-03-14
e-mail: infor@ibwch.lodz.pl
Wydarzenia:

Redakcja
ul. Skłodowskiej-Curie 1927, 90-570 Łódź, Poland • tel.  (48-42) 638-03-14 • e-mail: infor@ibwch.lodz.plhttp://www.fibtex.lodz.pl


Redaktor naczelny Emilia Jaszczurska-Niedźwiedzka, Zastępca Redaktora naczelnego Marta Cyrczak, Korektor j. ang. Geoffrey Large, Asystent redaktora Anna Wahl, Skład komputerowy i Druk Media-Press  • Wydawca IBWCh

facebook