Gdzie jesteśmy: Strona głównaRok 2007Numer (60) → Artykuł:
AAA     ENG | POL

Użycie komunikacji marketingowej w przemyśle odzieżowym w Słowenii

General problems of the fibre and textile industries

Autorzy:

Download... PDF
Pełen tekst (ang.)

Abstrakt:

Zaprezentowano rolę badań komunikacji marketingowej w przemyśle odzieżowym w Słowenii. Celem badań było pokazanie jak firmy odzieżowe i tekstylne wykorzystują komunikację marketingową promocji swoich produktów i swojej marki. Wyniki badań sugerują, że prawidłowo użyta komunikacja marketingowa jest czynnikiem przyczyniającym się do sukcesu słoweńskiego przemysłu odzieżowego. Wyniki badań kierowane są do trzech grup przedsiębiorstw: takich z bardziej ugruntowaną na rynku marką, dla których ważniejsza jest reklama dwóch grup preferujących sprzedaż indywidualną. Różnice pomiędzy grupami i ich korelacja do rozwoju znaku firmowego są oczywiste.

Tagi:

fashion, clothing industry, fashion clothes, fashion marketing, brand name, marketing communications

Opublikowano w numerze nr 1 (60) / 2007, strony 11–15.

KONTAKT:

FIBRES & TEXTILES
in Eastern Europe
ul. Skłodowskiej-Curie 19/27,
90-570 Łódź, Poland
tel. (48-42) 638-03-14
e-mail: infor@ibwch.lodz.pl
Wydarzenia:

Redakcja
ul. Skłodowskiej-Curie 1927, 90-570 Łódź, Poland • tel.  (48-42) 638-03-14 • e-mail: infor@ibwch.lodz.plhttp://www.fibtex.lodz.pl


Redaktor naczelny Emilia Jaszczurska-Niedźwiedzka, Zastępca Redaktora naczelnego Marta Cyrczak, Korektor j. ang. Geoffrey Large, Asystent redaktora Anna Wahl, Skład komputerowy i Druk Media-Press  • Wydawca IBWCh

facebook