Gdzie jesteśmy: Strona głównaRok 2007Numer (62) → Artykuł:
AAA     ENG | POL

Analiza potrzeb związanych z innowacyjnością polskich producentów odzieży ochronnej

General problems of the fibre and textile industries

Autor:

  • Koszewska Małgorzata
    Institute of World Economy and Textile Marketing, Technical Universty of Lodz, Łódź, Poland

Download... PDF
Pełen tekst (ang.)

Abstrakt:

Przyjmuje się, że innowacyjność jest dla firm podstawowym warunkiem wstępnym w celu uzyskania i podtrzymania zrównoważonej konkurencyjności na rynku światowym. Na podstawie analizy kwestionariuszy uzyskanych podczas przeprowadzonych wywiadów, określono potrzeby związane z innowacyjnością polskich producentów odzieży ochronnej. Identyfikacja głównych potrzeb i poziomu kompetencji firm w poszczególnych obszarach może określić nisze produkcyjne, to znaczy obszary, w których kompetencje i zdolności pokrywają się z potrzebami. Bardzo ważnym wynikiem badań było uwypuklenie nadzwyczaj pozytywnego wpływu innowacyjności firm na ich konkurencyjność.

Tagi: protective clothing, innovativeness, competitiveness.

Opublikowano w numerze nr 3 (62) / 2007, strony 10–13.

KONTAKT:

FIBRES & TEXTILES
in Eastern Europe
ul. Skłodowskiej-Curie 19/27,
90-570 Łódź, Poland
e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl
ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl
Wydarzenia:

Redakcja
FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27, 90-570 Łódź e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl; ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl


Redaktor naczelny Dariusz Wawro, Kierownik Redakcji Janusz Kazimierczak, Korektor j. ang. Geoffrey Large, Asystent redaktora Anna Wahl, Wydawca Łukasiewicz-ŁIT

facebook