Ewa Grandys
Artykuły:
Umiędzynarodowienie polskich przedsiębiorstw odzieżowych
Afiliacja: University of Social Sciences in Lodz, Łódź, Poland
Autorzy: Grandys Ewa, Grandys Andrzej
Handel produktami odzieżowymi w Polsce (2009-2013) oraz perspektywy jego rozwoju
Afiliacja: Department of Management, Faculty of Management, University of Social Sciences, Łódź, Poland
Autorzy: Grandys Ewa, Grandys Andrzej
Handel zagraniczny polskimi produktami przemysłu odzieżowego
Afiliacja: Department of Management, Faculty of Management, University of Social Sciences, Łódź, Poland
Autorzy: Grandys Ewa, Grandys Andrzej
Polski rynek produktów sezonowych
Afiliacja: Academy of Management in Łódź, Łódź, Poland
Autorzy: Grandys Ewa, Grandys Andrzej
Rozwój polskich przedsiębiorstw tekstylno-odzieżowych a zarządzanie międzykulturowe
Afiliacja: Academy of Management in Łódź, Łódź, Poland
Autorzy: Grandys Ewa, Grandys Andrzej
Badanie zmian w zarządzaniu produkcją wyrobów o krótkim cyklu życia
Afiliacja: Academy of Management in Łódź, Łódź, Poland
Model zarządzania produkcją wyrobów o krótkim cyklu życias
Afiliacja: Academy of Management in Łódź, Łódź, Poland
Model cyklu produkcji dla wyrobów o krótkim cyklu życia
Afiliacja: Academy of Management in Łódź, Łódź, Poland
Outsourcing – narzędzie innowacji firm odzieżowych
Afiliacja: Department of Innovation and Marketing, Technical University of Lodz, Łódź, Poland
Autorzy: Grandys Ewa, Grandys Andrzej
Bariery absorpcji wiedzy warunkujące rozwój polskiego przemysłu odzieżowego
Afiliacja: Department of Physical Chemistry of Polymers, Technical University of Łódź, Łódź, Poland
Wpływ uwarunkowań zewnętrznych na funkcjonowanie polskich przedsiębiorstw odzieżowych
Afiliacja: Institute of World Economy and Textile Marketing, Technical Universty of Lodz, Łódź, Poland
Afiliacja: Institute of World Economy and Textile Marketing, Technical Universty of Lodz, Łódź, Poland
Afiliacja: Institute of World Economy and Textile Marketing, Technical Universty of Lodz, Łódź, Poland