Magdalena Grębosz
Artykuły:
Strategie komunikacji marketingowej międzynarodowych firm odzieżowych na rynku europejskim
Afiliacja: Department of European Integration and International Marketing, Faculty of Organization and Managementme, Lodz University of Technology, Łódź, Poland
Autorzy: Grębosz Magdalena, Otto Jacek
Zachowania konsumentów wobec produktów co-brandingowych z sektora odzieżowego
Afiliacja: Department of European Integration and International Marketing, Faculty of Organization and Managementme, Technical University of Łódź, Łódź, Poland
Autorzy: Grębosz Magdalena, Otto Jacek, Grębosz Magdalena
Zachowania konsumentów wobec produktów co-brandingowych z sektora odzieżowego
Afiliacja: Department of European Integration and International Marketing, Faculty of Organization and Managementme, Technical University of Łódź, Łódź, Poland
Autorzy: Grębosz Magdalena, Otto Jacek, Grębosz Magdalena
Wpływ zmysłów na zakup produktów odzieżowych
Afiliacja: Department of European Integration and International Marketing, Faculty of Organization and Managementme, Lodz University of Technology, Łódź, Poland
Autorzy: Grębosz Magdalena, Wrońska Barbara